Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Φωτογραφίες - ντοκουμέντο: Αλλαγή φρουράς στην ΚΕΔ... (τι ειπώθηκε)

Ήταν από καιρό γνωστό αλλά τελικά χθες ολοκληρώθηκε η διαδικασία παράδοση - παραλαβής στην ΚΕΔ. Το μέλος της επιτροπής αποχώρησε υποχρεωτικά από την ΚΕΔ και τη θέση του πήρε ο...
Κύρος Καλαβαζης.

Ο Παντελής Ελευθεριάδης, πλέον ως μέλος της ΟΔΚΕ θ' ασχοληθεί ενεργά με τα της ομοσπονδίας.

Στο facebook ο παράγοντας από το Κιλκίς έγραψε λόγια αγάπης...
"Σου εύχομαι ολόψυχα να σε αγκαλιάσουν και να σε αγαπήσουν όσο εμένα όλα τα μέλη της ένωσής μας.

Μπορεί να αποχώρησα από την ΚΕΔ αλλά Σάκη Καλότση, Γιώργο Τανατζή και γλυκιά Μιμή μου δεν θα βγείτε ποτέ μέσα από την καρδιά μου και τη ζωή μου, διότι σας θεωρώ οικογένειά μου.

Σας αγαπώ πολύ..."
Στις φωτογραφίες βλέπετε και τον Δημήτρη Πόδα, πρώην ταμία της ΟΔΚΕ και ένας εξαιρετικός άνθρωπος καθώς και τον Πλούταρχο Ελευεθριάδη, εν ενεργεία διαιτητή και δραστήριο πρόεδρο του συνδέσμου Κιλκίς...

Ιδού και το έγγραφο...


Φωτογραφίες - ντοκουμέντο: Αλλαγή φρουράς στην ΚΕΔ... (τι ειπώθηκε) Reviewed by THE REFEREES on 9:05 μ.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.