Sponsor

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

recent

Ανακοινώθηκε ο Πιτσίλκας στη ρωσική λίγκα!!! (μήπως θα παίξουν Έλληνες διαιτητές;)

Ο Νίκος Πιτσίλκας είναι το απόλυτο αφεντικό των διαιτητών στη VTB League και επίσημα. Θα θυμάστε βέβαια ότι σας είχαμε γράψει πρώτοι για την είδηση - βόμβα, σκιαγραφώντας το θέμα λόγω της δέσμευσης που είχαμε... Και ...ξυπνήσαμε κάποιους από τα όνειρα θερινής νυκτός! Το ερώτημα είναι αν θα πάρει Έλληνες διαιτητές και εμείς σας λέμε...
ναι!

Να τι είπε ο Πιτσίλκας για τη θέση:

"Πρώτα απ' όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω τη VTB League για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και την πρόσκληση σε μία τόσο σημαντική θέση.

Είμαι στο παιχνίδι του μπάσκετ εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.

Ήμουν παίκτης, διαιτητής και σύμβουλος.

Κατά τη διάρκειας της καριέρας μου ως διαιτητής αποκόμισα τεράστια εμπειρία, η οποία εύχομαι ότι θα επηρεάσει θετικά και τη δουλειά μου στη νέα θέση".

ΥΓ. Ελπίζουμε αύριο να δώσουμε το έναυσμα ώστε να βγουν και τα ονόματα των ρέφερις, αν και είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κάποιος...
Ανακοινώθηκε ο Πιτσίλκας στη ρωσική λίγκα!!! (μήπως θα παίξουν Έλληνες διαιτητές;) Reviewed by THE REFEREES on 12:31 π.μ. Rating: 5
All Rights Reserved by Γκρίζοι Λύκοι © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.